Завдання для 6 класу 09.04


Зарубіжна література

Тема:  Тестові завдання з теми «Поетичне бачення світу».

01. Хоку (хайку) – це…#
трирядковий вірш;     чотирирядковий вірш;   шестирядковий вірш.
02. Лірика – це…#
пейзаж;      поезія;       художнє означення.
03. Епітет – це …#
пейзаж;      поезія;      художнє означення.
04. Пейзаж – це… #
лірика;     картина природи;      художнє означення.
05. Мацуо Басьо є представником литератури:#
давньогрецької;      китайської;     японської.
06. Що нового відкривають для людей хайку М.Басьо?#
нові невідомі країни;    красу, яка поруч;     дивовижних тварин.
07. Хайку про природу писав:#
німецький поет Й.В.Гете;
японський поет М.Басьо;
шотландський поет Р. Бернс.
08. Хайку М. Басьо “Із далеких літ/скільки всього нагадав/цей вишневий цвіт!”  присвячений…#
весні;      літу;        осені.
09. Який настрій відчувається в хайку М. Басьо?
Довгий, довгий шлях –
І ніхто не йде навстріч,
лиш осіння ніч…#
веселий, радісний;      святковий, піднесений;       сумний, пригнічений;
010. Антитеза – це…#
картина природи;     протиставлення;     художнє означення.
011. Уособлення – це..#
протиставлення;
перенесення людських властивостей на неживі предмети та явища;
художнє означення.
012. Які віршовані рядки належать Р.Бернсу:#
“Запаліть люльки на згоду/ І живіть навік братами!”;
“Моє серце в верховині, де б не був я сам”;
“Не вірю я чужим очам,/ а вірю я своїм очам”.
013. Міфи північноамериканських індіанців утілилися в#
“Пісні про Гайавату”;     хайку;   “Моє серце в верховині”
014. Характерними ознаками віршованої мови є#
метафори та порівняння;    епітети, уособлення;      рима та ритм.
015. У поезії “Листівки в видами міст” зображуються популярні серед туристів міста#
Франції;    Шотландії;     Італії.
016. Г. Лонгфелло є представником литератури:#
американської;     італійської;    шотландської;     японської.
017. Д. Родарі є представником литератури:#
американської;      італійської;      шотландської;    японської.
016. Р. Бернс є представником литератури:#
американської;      італійської;     шотландської;    японської.
017. Які віршовані рядки належать Г. Лонгфелло:#
“Запаліть люльки на згоду/ І живіть навік братами!”;
“Моє серце в верховині, де б не був я сам”;
“Не вірю я чужим очам,/ а вірю я своїм очам”.
018. Які віршовані рядки належать Дж. Родарі:#
“Запаліть люльки на згоду/ І живіть навік братами!”;
“Моє серце в верховині, де б не був я сам”;
“Не вірю я чужим очам,/ а вірю я своїм очам”.
019. З японської псевдонім Басьо перекладається як#
бананове деревце;    мангове деревце;    вічнозелене деревце.
020. Хайку належить до надбань#
індійської літератури;   китайської літератури;   японської літератури.
021. Джанні Родарі був за професією#
юристом;     вчителем;      медиком.
022. В основі вірша “Моє серце в верховині” Р. Бернса лежить#
антитеза;     метафора;    підтекст.
023. Хайку зазвичай містить#
три рядки – 21 склад;
три рядки – 17 складів;
чотири рядки – 17 складів.
024. Любов до батьківщини – основна думка твору#
“Листівки з видами міст”
“Моє серце в верховині”
” Нічна пісня мандрівнка”
025. Твір “Моє серце в верховині” Р. Бернса за жанром є#
ліричним віршем;     поемою;    хайку.
026. Твір “Пісня про Гайавату” Г. Логфелло за жанром є#
ліричним віршем;   поемою;     хайку.
027. Твір “На всохлу гілку/сів ночувати крук./Глибока осінь” за жанром є#
ліричним віршем;    поемою;       хайку.
028. Обов’язкова складова хайку – це#
історичні образи;    образи природи;     образ батьківщини.
029. Ліричним героєм називають героя#
пригодницького роману;    вірша;      різдвяної повісті.
030. Головна пам`ятка індіанської культури – це#
повість Г. Бічер-Стоу “Хатина дядька Тома”;
поема Логфелло “Пісня про Гайавату”;
міф про Тефнут.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання для 9 класу 02.04

Завдання для 5 класу 03.04

Завдання для 6 класу