5 клас 15.05
Українська література
Тема:Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки
Тема:Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки
1.Дати відповіді на питання с. 235-236 (усно).
2. Прочитати с. 236-249.
Українська мова
Тема: Тренувальні вправи. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою
Виконайте завдання в зошиті
11 запитань
Запитання 1

Як об’єднуються частини в реченні з прямою мовою?
Запитання 2

Пряма мова - це ...
Запитання 3

У якому реченні припущено помилки у вживанні розділових знаків при прямій мові?
Запитання 4

У якому реченні припущено помилки у вживанні розділових знаків при прямій мові?
Запитання 5

Яка схема відповідає реченню:
«Ой роде наш красний, роде наш прекрасний, не цураймося, признаваймося, — не багацько нас є», — говориться в народній пісні?
Запитання 6

У котрому рядку правильно розставлено розділові знаки при прямій мові?
Запитання 7

Доберіть до поданого речення схему (розділові знаки пропущено):
Лихе слово ранить навчала бабця а добре лікує.
Запитання 8

У реченні "Чого зажурився, мій любий козаче?" — питає дівчина вродлива.
слова автора стоять:
Запитання 9

У котрому рядку записано речення з прямою мовою? (Розділові знаки пропущено)
Запитання 10

Правильно розставлені розділові знаки в реченні:
Запитання 11

Укажіть речення з пунктуаційною помилкою при прямій мові:
Коментарі
Дописати коментар