5 клас 18.05

Українська мова

Тема:Тренувальні вправи. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою


1.     Оберіть правильну відповідь
1. Чуже мовлення, передане дослівно, без змін, називається
а) прямою мовою;
б) непрямою мовою;
в) словами автора.
2. Якщо слова автора стоять після прямої мови, між ними ставиться
а) двокрапка;
б) тире;
в) крапка з комою.
3.Якщо слова автора стоять перед прямої мови, між ними ставиться
а) двокрапка;
б) тире;
в) крапка з комою.

2.     Користуючись схемою, складіть речення.
“Пм?”-са.          “ Пм,- са.-Пм”.    Са: “Пм!”      
  3. Перепишіть і поставте розділові знаки. Визначте пряму мову і слова автора. Накресліть схеми речень.


      Лис подумав   Сьогодні гарна пора для полювання.
      Лис перший заговорив до звірів   Любі мої, не бійтеся мене!
      Звірі зраділи   Так ти тепер будеш нашим царем?
      Так, дітоньки,   сказав поважно Лис Микита.
      От добрий і премудрий цар!    вигукнули звірі.
      Як це йому вдалося нас одурити?    питали один в одного звірі.

Зарубіжна література
Тема: Контрольна робота. Тестові завдання з теми "Сучасна література. У колі добрих героїв"

Контрольна робота з теми «Сучасна література. У колі добрих героїв»
Правильна відповідь на 1 запитання І-ІІ рівнів(початковий та середній) – 0,5 бала.
Максимальна кількість балів – 6.
Правильне виконання 1 завдання ІІІ рівня (достатній) – 1 бал.
Максимальна кількість балів – 3.
Завдання ІV рівня (високий) виконуються на вибір. Правильне виконання завдання – 3 бали.
Максимальна кількість за всі завдання – 12 балів.

І – ІІ рівні
1. Літературними героями можуть бути
а) люди;
б) тварини та фантастичні істоти;
в) люди, тварини, фантастичні істоти, рослини, речі?
2. Знайдений капелюх Мумі-троль хотів подарувати
а) Нюхмурику;
б) татові;
в) Мурашиному левові.
3. У будинку Мумі-тролів капелюх став
а) елементом одягу;
б) іграшкою;
в) кошиком для сміття.
4. Чарівна сила капелюха полягала в тому, що
а) речі, які довго полежали в ньому, міняли свою форму;
б) хто його одягав, перетворювався на лицаря ;
в) капелюх не мав ніякої чарівної сили.
5. Мурашиний Лев, потрапивши до капелюха
а) став водою;
б) крихітним їжачком;
в) царем звірів.
6. У творі Туве Янсон
а) утверджується образ дому, який би хотілося мати всім;
б) сила материнської любові;
в) підтверджується думка Мумі-тата, що «не одяг красить…»?
7. Скільки Золотих квитків було надруковано для того, щоб потрапити на     фабрику Віллі Вонка?
а) 5;
б) 7 ;
в) 3?
8. Чарлі Бакет відчайдушно мріяв
а) потрапити на шоколадну фабрику;
б) наїстися шоколаду;
в) стати таким як Віллі Вонка.
9.Подаровану на День народження шоколадну плиточку Чарлі з’їдав
а) миттєво;
б) за день;
в) їв більше місяця.
10. Золотий квиток Чарлі знайшов
а) у подарованому на День народження батончику;
б) на вулиці;
в) шоколадній плитці, купленій на знайдений долар.
11. Помічників Віллі Вонки звали:
а) Умпа Лумпи ;
б) Умпа Пумпи;
в) Вампа Пумпи?
12. За доброту, щедрість та вихованість Віллі Вонка подарував Чарлі
а) шоколадну фабрику;
б) багато шоколадних батончиків;
в) стільки цукерок, що йому вистачить на все життя.

ІІІ рівень
13. Установіть відповідність між іменами письменників та назвою твору.
а) Туве Янсон                                 1. «Ракета на чотирьох лапах»
б) Роальд Дал                                 2. «Капелюх чарівника»
в) Джеремі Стронг                         3. «Чарлі і шоколадна фабрика»
                                     
14. Доповни речення
Літературна казка – це…
Тема – це…
Ідея – це …

15.Установи відповідність між героями та їх звичками.
А. Августу Глуп          1. Безперестану жує жуйку. Людина-егоїст.
Б. Майк Тіві                 2. Постійно їсть. Ненажера.
В. Верука Солт            3. Вважає, що жити цікаво можна лише в телевізорі.
Г. Віолетта Борегард   4. Хоче мати все. Вереда.
                                                
ІV рівень
1. Напишіть, хто із героїв вивченої теми вам найбільше сподобався.
    Які риси характеру ви б у нього запозичили? Можливо, дали йому (їй)        пораду.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання для 9 класу 02.04

Завдання для 5 класу 03.04

Завдання для 6 класу