9 клас 31.03
Зарубіжна література
Тема: Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ - початку ХХ ст.
(Виконайте завдання на окремих аркушах і відправте мені на вайбер сьогодні)
Завдання
контрольної роботи
І рівень
Завдання з вибором однієї правильної
відповідь (кожна правильна відповідь на запитання 1-6 оцінюється в 0,5 бала).
1. Прототипом Нори Хельмер у драмі “Ляльковий дім”Г.Ібсена є:
А письменниця Лаура Кілер;
Б актриса Елеонора Дузе;
В дружина Сюзанна Ібсен.
3. Конфлікт у драмі “Ляльковий дім”Г.Ібсена виникає:
А з приїздом фру Лінне;
Б з появою Крогстада;
В за 8 років до зображеної дії.
4. “Ляльковий дім” Г.Ібсена за жанром – це :
А трагікомедія;
Б соціально-психологічна драма;
В соціально-психологічна трагедія.
5. Закінчіть твердження: «Крогстад просить у Нори» (“Ляльковий дім”
Г.Ібсен):
А щоб Нора посприяла його відносинам із фру Лінне;
Б щоб Нора віддала гроші;
В щоб Нора визнала свою провину та розповіла про
скоєне чоловікові.
6. Визначте основну ідею п’єси Б.Шоу «Пігмаліон»:
А руйнівний вплив бідності на особистість;
Б процес відновлення людської душі, духовного
пробудження особистості, розвитку
її морального й інтелектуального потенціалу під впливом творчості;
В справжня внутрішня краса людини залежить не від
соціального статусу, освіти, а від
внутрішніх якостей і потенціалу людини.
ІІ рівень
Завдання на встановлення логічної
відповідності ( за правильно виконане завдання – 1 бал).
7.Установіть відповідності між ознаками «нової драми» та поданими
визначеннями.
1.Відкритий фінал |
А Прихований, внутрішній зміст висловлювання; може
створюватися за рахунок вербальних (мовних) засобів та невербальних ( у
драматичній виставі – музичний
супровід, зміна освітлення тощо). |
2.Аналітична композиція |
Б Життя душі героя, роздуми, зміни умонастрою, зіткнення
ідей. |
3.Підтекст |
В Особливість структури твору, що пропонує варіативність
подальшого продовження подій. |
4.Внутрішня дія |
Г Специфічна побудова твору, згідно з якою вихідним пунктом дії є певний
факт минулого, а його розкриття тісно пов’язане із вияскравленням особистості
та її рушійних сил. |
|
Д Зіткнення
протилежних інтересів і поглядів,
напруження й крайнє
загострення суперечностей, що приводить до активних дій, ускладнень, боротьби, що
супроводжуються складними колізіями. |
8.Установіть відповідність між персонажем твору «Пігмаліон»
Бернарда Шоу та цитатою.
1.Елайза |
А « Підстаркуватий,
але ще при здоров’ї сміттяр, весь убраний, як і годиться чоловікові його
фаху, з капелюхом на голові, широкі криси якого ззаду покривають шию і
плечі». |
2. Пікерінг |
Б «Кидає у воду
жменю пахучих солей і ще додає пригорщу гірчиці. Тоді бере величезну щітку з
ручкою і щедро намилює її круглим шматком пахучого мила». |
3.Гіггінс |
В «…ви — поліцайський навушник, пане!». |
4. Пірс |
Г Симпатичний тип старого
військового — забігає під портик і закриває парасолю, з якої скрапує вода. |
|
Д «На голові у неї матроський брилик із чорної соломки, який чимало
назбирав лондонської пилюки та кіптяви й навряд чи коли чистився». |
9. Установіть відповідність між
автором та країною.
1.Генрік Ібсен |
А Шотландія |
2.Антон Чехов |
Б Ірландія |
3.Бернард Шоу |
В Росія |
4.Володимир Винниченко |
Г Норвегія |
|
Д Україна |
ІІІ рівень
Дайте
розгорнуті відповіді на запитання (кожна правильна відповідь оцінюється
в 1 бал).
10.Які характерні ознаки
«нової драми»?
11.Чим можна пояснити
близькість основних параметрів драматургічної естетики Ібсена і Шоу?
12.Чи можна назвати п’єсу Б .Шоу
«Пігмаліон» ліричною комедією»
ІV рівень
13. Творче завдання (змістовна
правильна відповідь оцінюється в 3бали).
Напишіть есе на одну із тем:
1. «..І
ти, і я — ми обоє повинні змінитись...». Родинне життя Нори і Торвальда (за п'єсою Г. Ібсена "Ляльковий дім").
2. "Експеримент
над людиною" професора Хіггінса (за п'єсою Б. Шоу
"Пігмаліон").
Коментарі
Дописати коментар